Blogger Layouts
Daisypath Friendship tickers

Sunday, July 31, 2011

Sekali Lagi ....

heheh .. nama MUHAMMAD 'AINUL YAQIN ... atau lebih glamer RY ... 
mmg sentiase melekat dlm ingatan .. heheh ...
pernah bercinta ... tp terkandas separoh jalan ..
kini ... berteman balik .. mcm dulu .. 
mungkin lebih dr yg dulu2 .. heheh ..
kisah yang lame .. banyak bt aku ... die ... jd dri sendiri ..
saya tetap sayang awak .. walaupun saya terpakse tgu lame lagi ..
ngee ...  29 julai 2011 ... waktu untuk kita datang lg ..
sy happy sbb akhir nye .. lpas sekian lama sy tgu ...
peluang nie .. datang jugak ...
tengok muke awak .. dgar suara awak .. tgk awak ketawa .. ceria ..
buat kn saya lebih nk dekat dgan awak .. 
walau pn kita bru melepasi hari2 yang sukar .. 
saya dapat rase kan sesuatu saat tu ...
saya xkn lupakan tarikh nie ...
termasuk 31 ogos 2010 ... heheh ..
sayang awak la ketut !!!!!

No comments:

Post a Comment